SKRIVET: 2010-11-17, kl 22:10:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tack

Tack förresten för alla era goa tips om butiker där jag kan handla åt Elton! Zara baby är en stor favorit hos mig oxå- dessvärre är jag för lat och bekväm för att åka hela vägen till Göteborg enbart för att handla kläder åt lilleman! BellaBo butiken var det oxå någon som tipsade om- den är en klar favorit bland mina favvisar i Lidköing- alltså besöker jag den varenda gång jag kommer till stan i jakt på nya godbitar till Elton. Dessvärre är det just bara godbitar dem har, godbitar ur lite olika kollektioner vilket gör det lite svårmatchat enligt mig. Men något plagg här och där brukar alltid få följa med hem!

Tråkig som jag är vänder jag mig återigen till POP. De har fått in massa nya fina grejer nu inför julen vilket faktiskt gör att det suger i shoppingtarmen. Dessutom fick jag hem en värdecheck samt en 20%are vilket gör att man faktiskt kan shoppa en hel del! Just my taste! :-) Så denna gången satsar jag alltså på nya plagg från favorit affären- bra kvalité till ett ganska shysst pris! Till våren däremot blir det andra bullar- då ska jag ta mig i kragen och tänka outside the box- lite roligare då oxå eftersom att liten säker kommer gå, och på så sätt faktiskt oxå kunna "visa" upp lite av de han har på sig...

/C


Ida

Det kvittar vad du har för kläder till Elton, han är så söt anyway. Precis som hans mami <3


Malin Bergh

Instämmer med Ida... och håller med dej om att åka till Gbg enbart för Zara är lite onödigt, men kanske kan ta en shopping dag med mej i gbg då kan man ju springa in när man ändå är där lixom, julklapparna ska ju snart inhandlas =)



PUBLICERAT: 2010-11-17, 22:26:22 | URL: http://berghkjellkvist.blogg.se/
Sabina

Hej chrissan!! På fredag öppnar barnkupolen i Skövde! Massa barnkläder, leksaker å ja, allt som har med barn att göra.. :) ett tips, kommer säkert va massa bra öppningserbjudanden kan jag tänka mig. :)



PUBLICERAT: 2010-11-17, 22:27:14 | URL: http://www.binabus.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: