SKRIVET: 2010-11-18, kl 09:30:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Uttråkad bebis

Ligger i sängen i Eltons rum och försöker vila. Ungen står och slår, slickar och river mig i ansiktet samtidigt som hans mun spottar ut en ljudmix som liknar opera. Mitt hår håller på att ryka oxå! Antar att jag vid 24 års ålder kommer få bära peruk. How lovely. Eltons rum är barnsäkrat på alla möjliga vis, det enda vi inte gjort är att klä in väggarna med madrasser iprincip. Mjuka mattor som täcker golvet, speglar i hans höjd och ett hav av leksaker. Ändå kan inte ungen roa sig själv en kvart då jag behöver vila ögonen. Uppmärksamhetskrävande är ordet! Just nu finns det inte en leksak i världen som duger- det enda som är på tapeten är att irritera sin mamma med så mycket gnäll och hårdragning som går! Tur för honom att jag älskar honom vilkorslöst och låter honom styra. Vill intr Elton att mamma ska vila, ne då får mamma inte vila- hur trött hon än är. Kids...


IDA

Det där med rivas och slicka i ansiktet känner jag igen allt för väl och håret med och jag är sjukligt håröm :/ Men dom är ändå för härliga dom små liven tycker jag. Även fast man får bära 24/7 ;)



PUBLICERAT: 2010-11-18, 10:14:24 | URL: http://snorpaan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: