SKRIVET: 2010-10-06, kl 09:45:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dumma fasoner

För andra natten idag vaknar Elton mitt i natten och får för sig att vara vaken en timma eller två. Jag kan verkligen inte förstå varför?! Han har börjat greja med nappen otroligt mycket dem här senaste dagarna, drar ut den, biter och gnager på den och grejar med den i munnen. Tänder? Eller finns det någon av er där ute som märkt någon skillnad på ert barns beteende när tänderna är påväg? Jag menar, mer än feber gnällighet dålig mage osv.

Idag ska  vi iallafall till Ida & Klara. Ska bli riktigt mysigt. Väl hemma i eftermiddag tänker jag gå och sola igen. Manvän ska träffa sin mamma idag igen. Antar att han vill ses så ofta det går nu innan hon flyttar. På fredag jobbar han både Volvo & Stadt, så är det någon som vill hitta på något är jag öppen för förslag:-)

/C


Cassandra

Vi märkte inget på Cajsa när hon fick tänder. Där emot när hon vaknade så på natten så kunde de va att hon sovit för mycket på dagen.



PUBLICERAT: 2010-10-06, 09:53:34 | URL: http://www.cassis24.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: