SKRIVET: 2010-10-01, kl 21:13:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

En härlig Fredag

Runt lunch shappade jag och lilleman iväg till Emelie & Melker. Där lekte killarna holabadola när vi satt o snackade kobajs. Underbart som alltid med den där tokan Emelie- vad skulle jag göra utan henne. Hon förgyller många gråa dagar med sina galna upptåg! Efter några timmar sittandes inne gav vi oss ut på en långpromenad i regn & rusk- kallt som tusan- men välbehövligt! Dagen avrundades runt 17 då B kom och hämtade oss. Efter ICA, bad och dusch av hela familjen, storstädning sitter vi nu helt utslagna i soffan med varsitt glas vitt samt chips, gurka och dip. Idol äger tv:n, jag äger datorn! :-) HOHO!

Min fina sovande fis.

I morgon ska jag & Elton hänga hos mormor några timmar. Manvän ska till sin mamma och hjälpa henne skruva ner lite möbler inför flytt. På kvällen jobbar han och då får jag o liten besök av Godmother, a.k.a Bea. Vi har hur mycket som helst att ta igen så det ska bli jätte härligt att spendera en hel kväll tillsammans.

Hoppas ni finingar har en riktigt härlig Fredag- det är ni värda- det vet jag...

/C


Josefin.

Jag gillar verkligen att han sover med sin nalle. Kanin eller vad det ska vara;-) Så jäkla sött!



PUBLICERAT: 2010-10-02, 01:34:30 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: