SKRIVET: 2010-10-23, kl 22:20:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Filosoferar...

Ligger på golvet i Eltons rum och tänker. Alldeles kolsvart är det här och sådär tyst att det nästan är läskigt... -Underbart!

Jag och Elton kom hem från Mamma & Nicke för dryga timman sen. Vi har hjälpt till i flytt stöket. Finns ju hur mycket som helst att göra i ett sånt stort hus. Räknar jag inte helt fel nu så är det 9 rum och 2 kök (som ska bli ett). Så där finns att göra. Elton har varit extremt mammig och stundom väldigt ledsen så han har hängt på min höft medans jag försökt göra nytta:) I morgon hade jag tänkt att åka dit ensam- B och Elton får ha lite alonetime.
Ne nu ska jag studsa ut till tv:n och fortsätta kolla på Juno.


/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: