SKRIVET: 2010-10-26, kl 22:15:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Konsten

Att hitta sig själv- det ska jag komma på... Jag ger mig själv fram till jul. Då ska jag må iallafall dubbelt så bra som jag mår nu, hittat Chris och fått tillbaka självkänslan. Bli en bättre människa, en tåligare mamma och förhoppningsvis oxå världens bästa flickvän. Idag har jag ju som sagt börjat med babysteps åt rätt håll. Psykologen hjälper mig att tänka ur andra vinkar och gör att jag ser saker ur ett helt annat perspektiv. Gymmet ger mig energi, samtidigt som de hjälper mig att få ur irritation och så. Med hög musik i öronen och ett högt tempo på löpbandet mår man jäkligt bra insåg jag idag. Att pressa kroppen, straffa den och pusha den till sitt yttersta är grymt härligt! Jag ser redan fram emot i morgon.

Nu jävlar- NU KÖR VI!!!



/C


Linda

Go Girl!!!!


*Carro o Elsa*

HEJA HEJA :D



PUBLICERAT: 2010-10-27, 11:43:42 | URL: http://elsasmamma.blogspot.com/
Ida

Bara du mår bättre kommer allt det andra lösa sig automatisk! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: