SKRIVET: 2010-10-07, kl 14:44:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Powerwalk

Elton och jag tog oss en riktigt långpromenad i högt tempo till hög musik. Eller ja- jag gick, och Elton sov. Skönt var det iallafall. Väl hemma blev det lite lunch för unge herrn och youghurt för mig. Lilleman sover nu och jag sitter och håller på med alla sålda saker på Tradera.

I eftermiddag när manvän kommer hem blir det storstädning. Därefter en god middag bestående av kycklingsallad tillsammans med en bra film. Härlig Torsdag.



/C


Anonym

Ja måste fråga varför kallar du honom manvän???


Chris

Vem frågar?



PUBLICERAT: 2010-10-07, 21:41:15 | URL: http://chrisdahlin.blogg.se/
Carro o Elsa

Jaaaaaag ;)


Chris

HAHA okej-. Kort och gott för att jag anser att han vid 26 års ålder är en man och ingen pojk:-)



KRAM



PUBLICERAT: 2010-10-08, 22:30:14 | URL: http://chrisdahlin.blogg.se/
Carro o Elsa

hmm.. varför kom inte mitt namn med??!!

HA HA! då förstår ja ;)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: