SKRIVET: 2010-10-27, kl 22:23:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sådär

Då har jag och Kimpa varit och slitit på gymet- för jäkla skönt var det. Tungt som tusan i magen- men ack så kul vi hade. Skrattar så vi lipar. Så ska det vara att träna! :-) I morgon drar vi dit på ett morgon pass- på tomma magar ska vi bara köra Cardio. Blir löpning, cyckel och Crosstrainer för att maxa förbränningen. Längtar redan!

Väl hemma hann vi precis få i oss mat i magarna innan Elton vaknade. Dum som jag var missade jag hans magmedicin idag så han var helt förtvivlad. Efter månda om och men fick han en microlax och sen lättade trycket för stackaren. Han var verkligen helt utom sig- vred och gnydde innan han tillslut fick ren blöja, en flaska välling och somnade in. Min skatt...

Här är endel av det som shoppades idag.


+ matchande byxor.







That´s it

/C


Linda

Duktig du är som tränar så mycket! Vilken lyx att kunna gå på morgonen, det är jag riktigt avis på. Keep On The Good Work!!!!


Anonym

Ah jag hoppas fasiken d alltså. Problemet är väl att han är lat & inte tar tag i det. Hade ju vart en sak om jag jobbat & fått riktig lön då hade det funkat men inte nu.



Tack det ska jag ha.



Keep up the good work btw ;)

Kram


*Carro o Elsa*

Fina kläder du köpt :D



PUBLICERAT: 2010-10-28, 12:38:03 | URL: http://elsasmamma.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: