SKRIVET: 2010-10-09, kl 16:51:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sköna Lördag.

Jag och Elton drog iväg till Lidköping som planerat. Hämtade upp Lillebror och gjorde staden. Blev bara handlat till Elton. B.la ett coolt underlägg till bordet från BellaBo, samt en gunghäst i trä från Åhlens som han ska få i julklapp. Även endel nya leksaker fick följa med hem. Efter en smarrig lunch och lite promenix skjutsades brorsan hem och jag & Elton begav oss till Skara där vi mötte upp manvän och hans vänner. Efter fika på Nockes, spex på Stadt och en lång promenad i höstsolen är vi nu hemma.

Vad kvällen har att erbjuda har jag ingen aning om faktiskt. B:s bror ville att han skulle med dem ut och festa, vilket jag inte är så sugen på- satt ju hemma igår, tråkigt att göra det en hel helg liksom. Och skulle han inte med dem ut så ville dem at than skulle vara chaufför. Jag känner däremot att jag behöver lite avlastning med Elton då han har varit en riktigt PAIN IN THE ASS några dagar nu! Hade varit skönt att slippa 100 procentigt ansvar ikväll:-) Well well, vi får väl se- orka vara motstridig.


Två av mina favoritkillar
Bror & Son

/C


Emelie & Melker

Finingar! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: