SKRIVET: 2010-10-05, kl 16:16:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Slappaste dagen på länge.

Elton vaknade upp efter en vila på si sådär 2 timmar och 45 minuter. Oftast lägger jag mig med honom eftersom att han bara sover mellan 20 min och 1 timma. Men idag kände jag att jag hellre ville ligga o zappa på tv:n. Till min stora förvånging vaknade ju aldrig ungen! HAHA! Väl vaken så tog jag faktiskt tag i oss båda två, hoppade ur sovkläderna och satte på oss "riktiga". Klockan är en stund efter fyra och vi väntar på manvän. Jag hoppas han har possitiva besked ang vagnen när han kommer hem:-) Elton o pappa ska ut en sväng sen, leka på lekplatsen med farmor. Jag ska iväg och sola, handla lite kvällsmat och tvätta. Ska bli underbart med en timma eller två för mig själv!

I morgon vankas det mys hemma hos Klara & Ida. Dem bor en bit utanför stan, så jag ska försöka övertala Linda & Emelie att vi tar en promenad- sist tog det 1 timma och en kvart! Alldeles lagom. Hoppas bara på fint väder. Sen tänkte jag ringa och kolla med Malin om vi kan byta vagn några timmar över dagen i morgon, ska vi promenera så är det grusväg stora delar av vägen och det är inte Buggan gjord för, inte enligt mig iaf! Malins Emmaljunga passar mycket bättre då! :-)

Hmm. Inte så mycket mer att berätta nu... Jo just de ja! Fick ett samtal från en vän som erbjöd mig några timmars arbete i slutet av oktober, ska bli riktigt kul- så det ser jag fram emot! :-)


Såhär ser mitt missfoster till sufflett ut just nu! HOHO!

/C



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: