SKRIVET: 2010-10-24, kl 21:08:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Stoppa tillbaks och göra om...

Precis så känner jag angående min son just nu. Han är helt upp och ner.. Äter inte, sover inte och gråter och gnäller hela tiden. Trots att han somnar senare om kvällarna så vaknar han allt tidigare... Förstår inte felet. I morgon ska jag ringa BVC- kräva en viktkontroll samt be om råd!

/C


Anonym

Tråkigt att du har det sådär:(

Hoppas de kan hjälp dig! Jag vet hur du känner, vi hade de jätte jobbigt de 3 första månaderna när han hade kolik! Han bara skrek och sov inte alls och så höll det på från morgon till kväll!! Jag mådde skit, de tog på en!

Hoppas de blir bättre snart! Kram


Emelie Friberg

Tråkigt att du har det sådär:(

Hoppas de kan hjälp dig! Jag vet hur du känner, vi hade de jätte jobbigt de 3 första månaderna när han hade kolik! Han bara skrek och sov inte alls och så höll det på från morgon till kväll!! Jag mådde skit, de tog på en!

Hoppas de blir bättre snart! Kram


Elin

Fy vad jobbigt, hoppas verkligen att det löser sig<3


*Carro o Elsa*

Tänker på dej!! stora kramar



PUBLICERAT: 2010-10-25, 09:51:21 | URL: http://elsasmamma.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: