SKRIVET: 2010-10-03, kl 10:08:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vilken Lördag

Igår hann jag helt enkelt inte blogga- hade inte en ensam, ledig stund förän vid midnatt och då var jag alldeles för trött för att sätta igång med bloggeri. Men here we go.

Morgonen (min sovmorgon) startade vid åtta. Klockan nio skulle vi möta upp Emelie, Jesper och Melker för hotellfrukost- riktigt mysigt och skönt att slippa fixa själv- värt varenda krona:-) När maten låg i magen for vi iväg till Skövde- det var min tur att få en ny garderob! Shoppinghelg i Skövde innebar en massa fina erbjudanden. Hittade en hel del grejer om man säger så- lägger in bild senare. Skor var det enda som jag föll bet på. Efter Elins drog vi in till stan, shoppade vidare, mötte upp Arben Josse och deras två små godisar. Tilde & Milton. Pengabränning på P.O.P samt en fika. Härligt! Klar i skövde runt 15. In i bilen, iväg till skara, droppa av Bekim hos modern hans, styra Saaben mot Götene, inspektion av mamma & nickes nya hus, snick snack och sen iväg igen. Hem till lyan, snabbstäd, ljuständning, Oskar Linnros på Spotify och Lördagskvällen var igång. Bea banka dörr, vi öppna, buset var TOP ONE, och Elton var i sitt essé. Skratta och tjöt som aldrig för- tokig hon den där Godmother. Mat, vin och snacks- kvällen slutade runt 00. VILKEN FANTASTISK LÖRDAG!

Idag är det mannvänns sovmorgon, han var hemma från jobbet halv sex i morses så han lär väl vilja sova. Tolv väcker jag honom, då hade jag tänkt mig en brunsch ute på stan och även gå till en lekplats med E- godingen ska få gunga lite!

Återkommer med bilder på inköpen senare- men köpte bland annat det här till Elton.





Over and out

/C


Josefin.



PUBLICERAT: 2010-10-03, 14:05:15 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
Josefin.

Men åh- ovanligt att man råkar skicka tomt inlägg liksom.



Lät som en alldeles på tok för mysi lördag.



Tänkte bara säga att det finns en app WhatsApp- grön ikon. Som är som pingchat! Men mycket mycket bättre- 100 ggr bättre. Tycker inte riktigt om pingchat! Är dock inte gratis men kostar bara 7kr. Jag använder den med A



PUBLICERAT: 2010-10-03, 14:07:55 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/
Anonym

Och min syster. Man kan skicka bilder oså där också. Denna är mer som sms funktionen/versionen. O man ser tiden när den skickades. Om personen är online. O om den skriver. Är inte så haj på den ännu. Men tänkte bara säga ifall du är intresserad. Kan tänka mig att du också ogillar pingchat! ;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: