SKRIVET: 2010-10-28, kl 22:52:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

What a dream...

Jag har en egen frisör! En som anpassar sig efter mig och mitt liv- inte tvärtom. Det måste ju bara vara alla mammors dröm... Efter stängning på salongen rullade jag och yrvädret Elton in för att jag skulle få en makeover. Så nu X antal timmar senare är jag både klippt och nyslingad! Underbart att få känna sig fräsch igen. Dessutom ska jag ju jobba i morgon och då känns det ju extra nice att se bra ut!

I morgon innan worket ska jag förbi Rydéns och kolla om de har några fina overaller till Elton. Han kommer behöva en som är tjockare med tanke på att den åkpåsen jag har nu inte är tjock nog för en massa minusgrader. Jag har hittat en fin från Didrikson som jag håller tummarna för att dem har!

Sen har jag två stora TACK att uttdela. Ett är till min kusin Kim som kom med en parfym inköpt i New York till mig- den doftar fantastiskt samtidigt som flaskan är sådär lyxigt utrustad med en doftpuff... Så tjejigt:-) Den killen går inte av för hackor han. LOVE U! Mitt andra tack vill jag ge till er läsare som blivit bättre på att slänga in en komentar då och då- det gör skrivandet så mycket mer givande när man vet att ni faktiskt har en åsikt. Så TACK för det!


En sista sak bara. Vi var ju som sagt o tränade i morse. Kondition på tom mage. Verkligen att rekomendera om man vill bränna fett- men ack så slitna vi var. Kroppen fick sig rejält med stryk. Känslan som infinner sig när man är klar är däremot obeskrivligt härlig! Go Go Go!!!

/C


Ida

Lyxigt med egen frisör, det är du väl värd! Vad vore livet utan goa vänner?!

Du kommer sälja gärnet imorgon! Vältränad o fixad i håret :) Ha det super roligt at work!

Kramen


*Carro o Elsa*

Visa kort på nya frillen :D?



PUBLICERAT: 2010-10-29, 09:02:52 | URL: http://elsasmamma.blogspot.com/
Linda

Hoppas det gått bra att jobba, vilket jag är övertygad om att det har!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: