SKRIVET: 2010-09-07, kl 20:38:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Knepigt

Det verkar vara lite strul på blogg.se idag. Inlägg som jag publicerat kommer inte upp. Och de två inläggen som lyckats publicera går tydligen inte att kommentera?! Hoppas detta löser sig inom en snar framtid.

Dagen och kvällen har bestått av, disk, tvätt, matlagning, disk igen, ännu mer tvätt, nattning, och nu fortsättning med tvätten. Sådär lagom roligt. Har tvättat rent alla lakan o sängkläder i alla sängar nu, så ikväll blir det extra gott att hoppa i säng. Även Elton fick ta sig ett bad, klä på sig en ren pyjamas och gosa ner sig i en nybäddad säng. Lyx för mig.

Morgondagen hoppas jag bjuder på så lite som möjligt- jag känner mig utmattad. På eftermiddagen ska jag och B till Lidköping så då får moster Linn ta hand om Elton. Hoppas han kan bete sig den här gången:-D



Powerwalk i det fina vädret.

/C


Linda och Joppe

Åh har du fått tillbaka vagnen :) Härligt!


Emelie

Fin vagn!! :) Startat med åkpåse nu??

Pyjamasen är köpt på Lindex, visst är den mysig!!

Vi har acta Graco bilstol till Melwin nu, var samma med honom. Han blev stel som en pinne när vi satte ner honom i babyskyddet det sista, han gillade de inte alls, men nu älskar han den nya stolen. Finns mycket att titta på och han är med mer i bilen:) Hoppas du hittar en stol du blir nöjd med:)



PUBLICERAT: 2010-09-08, 00:03:32 | URL: http://emelieidafriberg.blogg.se/
Ida

kunde inte ko0mmentera igår...



yes äe hemma under tiden som david är i kenya. yes de vore nice ska bara hitta tid i mellan alla fika stunder osv hihih..



PUBLICERAT: 2010-09-08, 13:15:17 | URL: http://snorpaan.blogg.se/
Josefin.

Ohh Lidköping får stor besök :D Vad ska ni göra här? Det är 4 lägen på våran bilstol, enligt A. Haha. Har jag helt missat:-/



PUBLICERAT: 2010-09-08, 14:52:04 | URL: http://meandmykiddos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: